شناسهٔ خبر: 48740775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

لحظه‌به‌لحظه با مهم‌ترین خبر فوتبال جهان| پشت پرده بیانیه جدایی مسی از بارسلونا چیست؟

لیونل مسی ستاره آرژانتینی فصل آینده برای بارسلونا بازی نمی کند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس، باشگاه بارسلونا پنجشنبه شب اعلام کرد لیونل مسی در فصل آینده برای این تیم بازی نخواهد کرد.  باشگاه اعلام کرده که قرارداد ستاره آرژانتینی به دلیل مسائل مالی تمدید نخواهد شد.  قرارداد مسی در اوایل تابستان ۲۰۲۱ به پایان رسیده بود.  پاری سن ژرمن به عنوان یکی از اصلی ترین مقصدهای لئو معرفی شده است.

بیانیه باشگاه کاتالانی به شرح زیر است:

"با وجود توافق میان باشگاه بارسلونا و مسی و در حالی که طرفین قصد داشتند قرارداد جدیدی امروز امضا کنند اما این اتفاق به دلیل مشکلات اقتصادی و سازمانی (قوانین لالیگا) رخ نداد.

به دلیل چنین شرایطی مسی در بارسلونا بازی نخواهد کرد. دو طرف عمیقا از این اتفاق ناراحت هستند چون نتوانستند خواسته ستاره باشگاه را عملی کنند.

بارسلونا با تمام وجود قدردان تمام زحمات بازیکن خود است و برایش بهترین ها را در زندگی شخصی و حرفه ای آرزو می کند."

به گفته برخی منابع نظیر اسپورت این بیانیه بارسلونا برای تحت فشارقراردادن سران لالیگا است و هنوز بازی ادامه دارد! لالیگا روز گذشته با شرکتی به نام "CVC Capital Partners" قرارداد امضا کرده که براساس آن پول هنگفتی به تیم های حاضر در لالیگا می رسد که بارسلونا می تواند با این مبلغ قرارداد مسی را تمدید کند اما موضوع این است که بارسلونا و رئال مادرید به این شرکت اعتماد ندارند و مخالف بستن چنین قراردادی بودند.  برهمین اساس گفته می شود بارسلونا درنظر دارد با این بیانیه تباس رئیس لالیگا را به لغو این قرارداد راضی کند.

از سویی دیگر برخی خبرنگاران اسپانیایی این ادعا را یک دلخوشی مطرح می کنند که به هیچ وجه واقعیت ندارد و جدایی مسی را قطعی می دانند.

رسانه های ایتالیایی نیز معتقد هستند اگر مسی راهی پاری سن ژرمن شود در این صورت رونالدو ضرر خواهد کرد چرا که ناصرالخلیفی دیگر تمایلی برای خرید مرد پرتغالی نخواهد داشت.

تایمز هم اعلام کرده که منچسترسیتی هیچ برنامه ای برای خرید مسی ندارد.

هرچه که هست تمام خبرنگاران و رسانه های معتبر از این خبر شوکه و گیج شده اند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

موندو دپورتیوو به نقل از نزدیکان مسی اعلام کرد که این بازیکن در شوک قرار دارد و به نظر می رسد فعلا برنامه ای برای صدور بیانیه ندارد.

سرخیو راموس در اینستاگرام لیونل مسی را فالو کرد تا به شایعه حضور فوق ستاره آرژانتینی دامن بزند!

SPORT: مسی انتظار نداشت که مذاکرات برای تمدید قرارداد برای همیشه پایان یابد.

 رسانه های آرژانتینی:  پدر مسی امروز برای تمدید قرارداد به بارسلونا آمد، هنوز دو طرفین درحال فشار به لالیگا هستند، هنوز چیزی تمام نشده!

نشریه اوله:  لئو هنوز باور ندارد و درک نمی کند که پس از مذاکرات پدرش با خوان لاپورتا رئیس بارسا، همه چیز پایان یافته باشد. کسی نمی تواند لبخند را به چهره او برگرداند و اگر راه حلی جادویی پیدا نشود، جدایی او قطعی است.

هنوز هیچ بازیکن بارسلونا در صفحات اجتماعی خود از لیونل مسی خداحافظی نکرده که در نوع خود جالب توجه است.

واکنش سسک فابرگاس به خبر جدایی لیونل مسی: ممنون لئو به خاطر اینکه بارها باعث خوشحالی من شدی.

تا به این لحظه هیچ‌یک از مدیران بارسلونا در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی به جدایی لیونل مسی واکنشی نشان نداده اند.

لوپاریزین در ویسایت خود نوشت که پی اس جی در حال حاضر برنامه ای برای جذب مسی ندارد و مسائلی چون تمدید قرارداد با کیلیان امباپه را در اولویت قرار داده است.

 مایورکا اولین باشگاهی که به مسی پیشنهاد داد: جای خالی داریم و بهشت مان را به تو  پیشنهاد می دهیم ولی شماره 10 ما آنتونیو سانچز است.

تیک اسپورتس رسانه آرژانتینی بسیار نزدیک به لیونل مسی باور ندارد که او از بارسا خواهد رفت:« باور کردنی نیست که دیگر مسی را با پیراهن شماره 10 بارسا نخواهیم دید ولی بارسلونا این خبر را رسما تایید کرد. پایان یک دوره که تاریخ فوتبال را دستخوش تغییر کرد.

لیونل مسی از بارسلونا 71 میلیون یورو دستمزد دریافت می کرد و خوان لاپورتا توانسته بود او را برای قراردادی 5 ساله و دستمزد 35 میلیون یورویی راضی کند. باید دید باشگاه بعدی مسی قادر به پرداخت چه مبلغی به عنوان دستمزد خواهد بود.

گفته می شود خوآن لاپورتا امروز صحبتی در این باره داشته باشد.

خداحافظی توییتر رسمی باشگاه بارسلونا با مسی

photo_2021-08-05_23-38-50

photo_2021-08-05_22-25-37

 

اکانت رسمی بارسلونا اعلام کرد که مسی نمی ماند و در کمال تعجب یکی از کاربران از او منبع این خبر را می خواهد!!

photo_2021-08-06_00-11-08

 

تجمع هواداران بارسلونا جلوی نیوکمپ پس از خبر جدایی لیونل مسی

photo_2021-08-06_09-55-12

photo_2021-08-06_09-55-10

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما