شناسهٔ خبر: 48738430 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

وعده محسنی اژه‌ای به دولت رئیسی در مراسم تحلیف

خبرآنلاین

رئیس قوه قضائیه ایران در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران سخنرانی کرد.

صاحب‌خبر -
غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ضمن گرامی داشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهید حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی مهندس اظهار کرد: برای همه جانبازان، آزادگان و خانواده‌هایشان آرزوی توفیق دارم. همچنین برای مریض‌ها شفای عاجل آرزوی می‌کنم. در روز‌های پایانی پر خیر و برکت ماه ذی الحجه هستیم. از خداوند سبحان می‌خواهم که ما را مشمول تفضلات کند و آنچه در عید قربان و غدیر برای همه اولیا و اوصیا مقدر داشتند، برای ملت ما و همه حضار این جلسه مقدر کنند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به رور انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از مردم بصیر و زمان شناس تشکر می‌کنم که در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به پای صندوق رأی آمدند و بار دیگر برگ ذرینی را بر تاریخ جمهوری اسلامی افزودند و با انتخاب فردی شایسته برای اجرای یک دوره چهار ساله تلاش کردند. از خداوند برای این مردم عزت را خواستارم.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

*{ ضمن تشکر از برگزار کنندگان انتخابات و با اشاره به تأمین امنیت انتخابات}: از همه کسانی که از ابتدای انقلاب در قوه مجریه حضور داشتند و صادقانه خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

* امیدوارم رئیس جمهور نسبت به اجرای همه اصول قانون اساسی مخصوصا بند‌های ۱۶ گانه اصل سوم و اصولی که حقوق آحاد جامعه را تامین می‌اهتمام را لازم را داشته باشد.

* قوه قضاییه برای کمک به دولت و مبارزه با فساد آمادگی لازم را دارد و با تمام توان کمک خواهد کرد. قوه قضائیه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه خواهد بود.

نظر شما