شناسهٔ خبر: 48733573 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهردار تهران در جلسه بعدی معرفی می‌شود

سخنگوی ششمین دوره شورای شهر تهران: شهردار تهران در جلسه بعدی شورا انتخاب و معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای مهدی اقراریان در حاشیه مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران افزود: ما قبل از آغاز رسمی شورا فعالیت‌های خود را آغاز کردیم که از امروز نیز با سرعت و دقت تلاش خواهیم کرد.
وی گفت: امروز به صورت رسمی اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات مشخص شدند.
سخنگوی ششمین دوره شورای شهر تهران افزود: آقای چمران در جلسه امروز با اکثریت آرا و قاطع با ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد و آقای پرویز سروری نیز که در کارنامه خود نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.
آقای اقراریان گفت: در فضای بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سمت جوان گرایی را شاهد بودیم و امروز یکی از خواهران به نام خانم سوده نجفی و یکی از جوانان جعفر شربیانی به عنوان دو منشی شورا انتخاب شدند.
وی افزود: بعد از این مراسم به مرقد امام می‌رویم و ان شاءالله همان گونه که در ابتدای راه بعد از رأی گیری در شهر ری حاضر شدیم، اکنون به حرم امام و گلزار شهدا اعم از شهدای آتش نشان که در مسیر خدمت به مردم جان خود را از دست دادند خواهیم رفت و به شهدای سلامت و امنیت نیز ادای احترام می‌کنیم.
سخنگوی ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: امیدواریم در این چهار سال عقب افتادگی چهار سال گذشته را نیز با تلاش جبران کنیم و با روحیه و کار جهادی خدمتگزار مردم باشیم و نباید فراموش کنیم که هر چه داریم از مردم است.
آقای اقراریان افزود: همچنین قرار است روز یکشنبه که جلسه بعدی شورا خواهد بود موضوع انتخاب شهردار در دستور کار قرار بگیرد و آن چیزی که به صورت غیر رسمی در رسانه‌ها اعلام شد آن روز ان شاءالله رسمی خواهد شد.
وی گفت: یک گزینه با روحیه توانمند و با سوابق ارزشمند خدمت رسانی را به عنوان شهردار تهران انتخاب و معرفی خواهیم کرد.
سخنگوی ششمین دوره شورای شهر تهران درباره انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران نیز افوزد:‌ما رأی گیری داخلی انجام داده ایم که نتیجه آن مشخص است و برادری انتخاب شده است، اما به صورت رسمی روز یکشنبه اعلام می‌کنیم تا ترتیبات قانونی در زمان مشخص صورت بگیرد.
آقای اقراریان گفت: این رأی گیری پیش از نظرگیری رسمی شورا بوده و قرار است روز یکشنبه بنده آن را اعلام کنم.
سخنگوی ششمین دوره شورای شهر تهران افزود: برنامه‌های متفاوتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی داریم و تهران دارای سرمایه‌های زیادی است که یکی از مهمترین سرمایه‌ها منابع انسانی ارزشمند و دانشگاهی و دانشگاهیان هستند که باید به حوزه اداره علمی و تخصصی شهر با استفاده از این سرمایه‌ها توجه ویژه شود.

نظر شما