شناسهٔ خبر: 48728101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ نماینده کشتی آزاد ایران حریفان المپیکی خود را شناختند

توکیو- ایرنا- وزن‌کشی و قرعه‌کشی مسابقات کشتی آزاد در ۲ وزن ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم المپیک توکیو برگزار شد و نمایندگان ایران رقیبان خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با هایتهم داخلاوی از تونس کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مسابقه امازار آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند که حاجی‌علی‌اف قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان در گروه قیاسی است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدحسین محمدیان در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه و شریف شریف‌اف قهرمان المپیک و جهان از جمهوری آذربایجان می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

مسابقات این ۲ وزن از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا آغاز می‌شود.

امروز و از ساعت ۱۴:۰۵ امیرحسین زارع در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف گنو پیترشویلی از گرجستان می‌رود. رضا اطری از ساعت ۱۵:۱۰ در رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم با پاتریک گیلمان از آمریکا روبرو می‌شود. از ساعت ۱۵:۵۰ هم حسین یزدانی در مبارزه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم با دیوید تیلور آمریکایی روبرو خواهد شد.

نظر شما