شناسهٔ خبر: 48726888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ادامه بارندگی ها در نوار شمالی کشور

با اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌و‌ بویراحمد، کرمان، هرمزگان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، همدان و لرستان شدت بیشتری دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به هموطنان توصیه شده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند. همچنین در بخش‌های شرقی کشور در شمال سیستان‌و‌بلوچستان و بخش‌هایی از خراسان جنوبی، وزش شدید باد پدیده غالب خواهد بود.

بارندگی‌ها به ویژه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، مرکزی و همین طور در البرز مرکزی و بخش‌هایی از جنوب شرق کشورمان ادامه پیدا می‌کند.

بر این اساس برای برخی مناطق استان‌هایی مانند کرمان، به ویژه در بخش مرکزی و جنوبی استان، مناطق شمالی و شرق استان هرمزگان، برخی مناطق جنوبی استان فارس و برخی مناطق جنوبی استان اصفهان و یزد و همچنین برخی مناطق مرتفع استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی هشدار سطح زرد صادر شده است و بارندگی در این مناطق در حد آبگرفتگی معابر عمومی و بالاآمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب وجود دارد.

این شرایط را در بخش‌های شمالی کشورمان در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز و تا حدی شمال غرب کشورمان پیش بینی و تا پایان هفته نیز این شرایط تکرار می‌شود.

از فردا جمعه به بعد و ابتدای هفته آینده طی ۷ روز در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا آرام و پایدار، البته برای هفته آینده افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

در پایتخت برای امروز رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق برای تهران پیش بینی می‌شود.

نظر شما