شناسهٔ خبر: 48726515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

امیرحسین زارع به نیمه نهایی المپیک رسید/ مصاف دیدنی با پتریاشویلی

نماینده سنگین وزن ایران با کسب دومین پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو شد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، در ادامه رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن ایران در دور دوم مقابل اگزون شالا از کوزوو به روی تشک رفت و در مدت زمان […]

صاحب‌خبر -

امیرحسین زارع به نیمه نهایی المپیک رسید/ مصاف دیدنی با پتریاشویلی

نماینده سنگین وزن ایران با کسب دومین پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، در ادامه رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن ایران در دور دوم مقابل اگزون شالا از کوزوو به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. زارع برای رسیدن به فینال بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) باید از سد گنو پتریاشویلی دارنده ۳ مدال‌ طلای جهان و برنز المپیک از گرجستان عبور کند.

زارع پیش از این در دور اول مقابل الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

مصطفی حسین‌خانی نماینده دیگر ایران در دو وزن دوم در مبارزه نخست وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل کایل دیک دارنده ۲ طلای جهان از آمریکا ۴ بر صفر شکست خورد.

انتهای خبر

نظر شما