شناسهٔ خبر: 48725473 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درپی ادامه اعتصاب غذای اسرای فلسطینی

اوضاع وخیم جسمی برخی اسرای فلسطینی دربند

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین هشدار داد محمود الفسفوس اسیر فلسطینی در خطر سکته قلبی شدید قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از وبگاه خبری معا فلسطین؛ هیأت امور اسرا و آزادگان مسؤلیت کامل جان و وضع سلامتی محمود الفسفوس را بر عهده رژیم اشغالگر صهیونیست و مدیریت زندان قرار داد و هشدار داد جان این اسیر فلسطینی در خطر است.
هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطینی چهارشنبه شب هشدار داد محمود الفسفوس اسیر فلسطینی (در بند رژیم صهیونیستی) در معرض سکته قلبی شدید قرار دارد که ممکن است به مرگ وی منجر شود.
شایان ذکر است محمود الفسفوس ۲۱ روز است که در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده است.
این هیأت اظهار داشت پزشکان زندان الرمله بعد از معاینه پزشکی الفسفوس درباره جدی بودن وضع وی هشدار دادند.
این پزشکان تاکید کردند ماهیچه قلب محمود الفسفوس به میزان ۴۰ درصد کار می‌کند این در حالی است که وی از مشکلاتی در ناحیه قلب، معده، کم خونی و خستگی و بی حالی شدید رنج می‌برد.
این هیأت در ادامه تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید علاوه بر برآوردن درخواست عادلانه الفسفوس برای پایان بخشیدن به بازداشت اداری خود، کلیه مراقبت‌های پزشکی لازم را به او ارائه دهد.
گفتنی است ۲۰ اسیر فلسطینی (در بند) رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت اداری شان اعتصاب غذای نامحدودی را شروع کرده اند. علاوه بر این محمد نواره دیگر اسیر فلسطینی که از ۱۱ روز پیش در اعتراض به قرار گرفتن در سلول انفرادی اعتصاب غذای خود را شروع کرده است و همچنان به این اعتصاب ادامه می‌دهد.

نظر شما