شناسهٔ خبر: 48722439 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیسی در دیدار مدیر اجرایی دبیرخانه سیکا:

ایران از ظرفیت نهاد‌های بین المللی برای صیانت از حقوق کشور‌های مستقل استفاده خواهد کرد

رئیس جمهوردر دیدار مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار "کایرات ساریبای" مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا (سیکا) با تشکر از تبریک و آرزوی موفقیت وی برای دولت سیزدهم، گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران، بنا دارد تا به‌طور مؤثر از ظرفیت نهاد‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشور‌های مستقل استفاده کند.

"کایرات ساریبای" مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا "سیکا" نیز در این دیدار با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تقویت نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در سازوکار سیکا برای گسترش صلح و امنیت در منطقه و جهان اظهار داشت: امروز قاره آسیا تاثیر مهمی در مدیریت تحولات جهانی دارد و سازمان سیکا به دنبال تقویت نقش آفرینی کشور‌های آسیایی در عرصه بین المللی است.

وی تصریح کرد: محور فعالیت سیکا بر تقویت نقش کشور‌های آسیایی در تصمیم گیری برای مسائل این قاره و ممانعت از دخالت کشور‌های غیرآسیایی در تحولات این قاره است.

انتهای پیام/

نظر شما