شناسهٔ خبر: 48721126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیسی : جوشش روحیه انقلابی، پشتوانه استقلال نیکاراگوئه

دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور با اشاره به اینکه نام انقلاب نیکاراگوئه همواره برای مردم ایران نامی آشنا بوده است، افزود: مردم ایران همیشه برای ملت انقلابی نیکاراگوئه آرزوی موفقیت و پیروزی داشته است چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که روحیه انقلابی به ویژه در نسل جوان همواره باید زنده و شاداب باشد، رهبران انقلاب نیکاراگوئه هم نباید اجازه دهند گذشت زمان روحیه انقلابی را در مردم و بخصوص جوانان سرد کند. 
دکتر رئیسی روابط بین دو کشور را خوب و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: البته سطح فعلی روابط کافی نیست و باید با بررسی‌های دقیق درباره ظرفیت‌های دو کشور، گام‌های بلند و جدی برای ارتقای سطح روابط برداشت. 
"دنیس مونکادا" وزیر امور خارجه نیکاراگوئه نیز در این دیدار با ابلاغ سلام و تبریک رئیس جمهور نیکاراگوئه برای آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم، تصریح کرد: نیکاراگوئه مسیر تحقق اهداف انقلاب خود را ادامه می‌دهد و با کمک کشور‌های دوست مثل جمهوری اسلامی ایران از اهداف و آرمان‌های مشترک کشور‌های انقلابی به ویژه استکبار ستیزی صیانت می‌کند. 
وزیر امور خارجه نیکاراگوئه خاطرنشان کرد: باید ساختار‌هایی ثابت و دائمی برای تقویت روابط سازنده دو کشور طراحی و اجرا کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما