شناسهٔ خبر: 48712478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف 3 تن و 300 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان : در درگیری پلیس با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از انتقال بیش از 3 تن و 300 کیلو گرم مواد افیونی به عمق کشور جلوگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان گفت :  ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های "خاش و ایرانشهر" در عملیاتی هماهنگ موفق به شناسایی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه "ایرانشهر و خاش" شدند.
وی افزود: شب گذشته قاچاقچیان با استفاده از 3 دستگاه خودروی تویوتا، پژو پارس و یک دستگاه سواری 405 در محور "خاش" به "ایرانشهر" مشاهده،شد
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از ساعاتی درگیری سنگین سوداگران مرگ  با رها کردن خودروی حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب به مناطق صعب العبور و ارتفاعات منطقه فراری شدند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این عملیات که منجر به حریق و انفجار خودروی وانت تویوتا حامل مواد مخدر شده بود، 3 تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به صورت جاساز در گالن های پلاستیکی دچار حریق می شود.
سردار طاهری افزود: در این رابطه و در عملیاتی همزمان و هماهنگ نیز از اعضای این باند در شهرستان های "ایرانشهر و چابهار" ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی تعقیب و گریز مسلحانه ضمن توقیف یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه خودروی سمند قاچاقچیان 112 کیلو و 470 گرم تریاک و 62 کیلوگرم حشیش از خودرو و محل نگهداری آنان کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان  افزود :در مجموع عملیات های صورت گرفته از اعضای این باند 2 قاچاقچی دستگیر و 3 تن و 374 کیلو و 470 گرم مواد افیونی تریاک، سوخته تریاک و حشیش کشف شد.

برچسب‌ها:

نظر شما