شناسهٔ خبر: 48711356 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان ۱۴۰۰

زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان 1400 از نیمه دوم مرداد ماه شروع خواهد شد و آن دسته از فرهنگیانی که به دنبال انتقال اضطراری فرهنگیان هستند برای ثبت درخواست خود باید به سامانه profile.medu.ir مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت برون استانی و درون استانی امکان پذیر است که زمان ثبت  درخواست برای هر کدام جداگانه اعلام می شود. زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می شود و آن دسته از فرهنگیانی که به دلایلی همچون جابجایی محل سکونت یا انتقال اجباری یکی از عضای خانواده درخواست انتقالی دارند می توانند به سامانه  profile.medu.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند . لازم به ذکر است برای انجام این انتقالی و نیاز به موافقت اداره آموزش و پرورش مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تایید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیر سامانه نقل و انتقالات در سامانه جامع منابع انسانی به نشانی hrm.medu.ir به صورت دائم و موقت انجام خواهد گرفت. 

 

زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان1400

 

علی الهیار ترکمن، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهار کرد: موضوع نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی صدور ابلاغ ها، کلاس بندی و برنامه ریزی برای سال جدید تحصیلی در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، اضافه کرد: انتقال دائم نیرو‌ها باید پس از پایان تعهد آن‌ها باشد و برای انتقال موقت نیز نیرو باید حداقل دوسال سابقه خدمت داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتقال به کلان شهر‌ها همچنان ممنوع است و نقل و انتقالات اضطراری نیز در نیمه دوم مرداد ماه انجام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است تصمیم‌گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پروش استان‌ها در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی (۱۲/۵/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۶/۱۴۰۰) تفویض می‌گردد.

 

زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان ۱۴۰۰

شرایط نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان



الف) نقل و انتقال نیرو‌های رسمی، رسمی آژمایشی و پیمانی:

۱- شرط اولیه انتقال دائم، نداشتن تعهد خدمت بوده و ثبت درخواست انتقال موقت با هر میزان سنوات تجربی امکان پذیر است.

۲- موافقت با انتقال متقاضیان مشروط به عدم نیاز مبدأ و نیاز مقصد می‌باشد و مسئولیت ایجاد ساعت حق التدریس و یا کسر ساعت موظف ناشی از عدم رعایت این اصل، بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد.

۳- انتقال موقت افراد دارای شرایط حاد، خاص و...، در صورت تصویب کارگروه توسعه مدیریت استان یا رعایت بند (۲) قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

۴- به منظور تحکیم بنیاد خانواده، درخواست انتقال موقت افرادی که در دوران دانشجویی (دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی) ازدواج نموده و مستخدمین ماده ۲۸ که پس از بکارگیری، تشکیل خانواده می‌دهند و از تاریخ ۱/۷/۱۴۰۰ مشغول به کار خواهند شد، با رعایت موارد فوق الذکر قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

۵- در راستای ایجاد توازن و رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، تسهیل و موافقت با انتقال متقاضیان استان‌های دارای مازاد نیرو مورد تأکید می‌باشد.

 


ب) نقل و انتقال نیرو‌های قراردادی:

انتقال این گروه از کارکنان در طول مدت قرارداد با موافقت و هماهنگی (نامه اداری) اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ و مقصد با رعایت بند (۳) قسمت ملاحظات و سایر مقررات از جمله تأمین اعتبار در اداره کل مقصد (با هماهنگی ادارات بودجه) بلامانع است.

ملاحظات:

۱- متقاضیانی که در مرحله عادی نقل و انتقال ثبت نام نموده و انتقال آن‌ها محقق نگردیده، لزومی به ثبت نام مجدد نداشته و درخواست قبلی آنان قابل بررسی می‌باشد.

۲- افرادی که در سال گذشته به صورت موقت منتقل شده اند، در صورتی که تقاضای انتقال داشته باشند، مکلفند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوط و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند.

۳- به استناد ماده (۹) مصوبه شماره ۹۸۷۰۴/ت۵۴۳۵۷ مورخ ۲/۹/۹۹ هیئت محترم وزیران، انتقال دائم به کلان‌شهر‌های اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و در صورت موافقت، صرفاً مأموریت (انتقال موقت) متقاضیان امکان‌پذیر می‌باشد.

 

متن کامل بخشنامه نق و انتقال اضطراری فرهنگیان 1400

 

سامانه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

 


درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه پروفایل کارکنان به نشانی profile.medu.ir انجام می‌شود.

 

جدول زمانبندی نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان 1400-1401

 

مراحل ثبت درخواست انقال اضطراری فرهنگیان

 

آن دسته از افرادی که تمایل جابه جایی محل کار خود را دارند، می‌بایست در موعد مقرر به سامانه profile.medu.ir مراجعه کرده و مراحل زیر را جهت ثبت درخواست خود طی نمایند:


۱ سامانه پروفایل کارکنان به نشانی "profile.medu.ir" را در یکی از مرورگر‌های خود جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه پروفایل کارکنان باز شود. سپس کد پرسنلی و کد امنیتی را در کادر‌های مربوطه وارد کرده و روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.



۲ پس از ورود به مرحله بعد اطلاعات خواسته شده و فرم امتیاز بندی را تکمیل کرده و سپس نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه پروفایل کارکنان به آدرس profile.medu.ir اقدام نمایید.



۳ توجه داشته باشید که حداقل ۱ و حداکثر ۵ استان را به ترتیب الویت می‌توانید برای انتقال دائم یا موقت خود انتخاب نمایید. همچنین با توجه به عدم امکان تغییر و اصلاح اطلاعات پس از پایان مهلت ثبت نام، در تکمیل فرم ثبت درخواست امتیازبندی دقت نمایید.

نظر شما