شناسهٔ خبر: 48707936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امیر جمشید فولادی رئیس اداره ورزش نیروهای مسلح شد

پیام تبریک رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین به امیر جمشید فولادی

امیر جمشید فولادی با حکم رییس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج ، امیر جمشید فولادی با حکم رییس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح منصوب شد. 

 پیام تبریک رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین به امیر جمشید فولادی

سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین طی پیامی انتصاب شایسته امیر جمشید فولادی به عنوان رئیس اداره ورزش نیروهای مسلح را تبریک گفت:

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جناب عالی را به سمت ریاست محترم اداره ورزش نیرو های مسلح را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

بی تردید واگذاری این مسئولیت خطیر ، محصول سوابق درخشان و افتخار آمیز و خدمات متعهدانه ، خالصانه و دلسوزانه شما در عرصه های مختلف مدیریتی ، ورزشی  درستاد کل نیروهای مسلح است.

ایران اسلامی در راه رسیدن به قله های پیشرفت و عدالت ، دهه پنجم حیات خود را مقتدرانه آغاز نموده است و در این مسیر ، فصل جدیدی از انقلاب اسلامی را به روی دنیا نشان میدهد تا به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) میباشد دست یابد و این مهم جز با کوشش و مساعی یکایک نقش آفرینان این عرصه مهیا نخواهد شد.

از خداوند متعال عزت و توفیق  روز افزون  جناب  عالی را تحت توجیهات بقیه الله الاعظم (عج) در راستای تحقق آرمان های والای  حضرت امام خمینی(ره)  و تدابیر و فرامین فرمانده ی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) مسئلت می نمایم.

نظر شما