شناسهٔ خبر: 48707744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز پروژه ایجاد زیرساخت برای منطقه گردشگری گوللی بلاغ بیله سوار

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار گفت: پروژه ایجاد زیرساخت برای منطقه گردشگری گوللی بلاغ بیله سوار با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حام، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار گفت: در راستای توسعه زیرساخت گردشگری منطقه گوللی‌بلاغ بیله‌سوار پروژه بهسازی راه دسترسی به این منطقه آغاز شد.

او افزود: برای شروع پروژه زیرساخت منطقه گردشگری گوللی‌بلاغ اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین شده و در حال حاضر شاهد اجرای آن هستیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: در مجموع ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که اعتبار از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تامین و اجرا توسط اداره راهداری شهرستان انجام می‌شود.

حامد ایجاد زیرساخت برای این منطقه گردشگری را زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان دانست و بیان کرد: این پروژه می‌تواند رونق هر چه بیشتر گردشگری در این منطقه را فراهم آورد.

انتهای پیام/ح

نظر شما