شناسهٔ خبر: 4870674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -



تبریک شیخ سلمان به کفاشیان در خصوص
 نایب رئیسی AFC
انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا پنجشنبه گذشته به میزبانی منامه در بحرین برگزار شد و شیخ سلمان برای یک دوره 4 ساله دیگر به عنوان ریاست این کنفدراسیون انتخاب شد. علی کفاشیان که تنها کاندیدای احراز کرسی نایب رئیسی CFA از منطقه آسیای میانه بود، به صورت رسمی برای این کرسی انتخاب و معرفی شد.
رئیس CFA فوتبال ایران را پراهمیت دانست و افزود: در فوتبال ایران، تماشاگران بسیار خوبی وجود دارند و از همه مهم‌تر اینکه مردم بافرهنگی در این کشور زندگی می‌کنند و این کشور نیز کشور بسیار زیبایی به شمار می‌رود. ایران را بسیار دوست دارم و کشوری به شمار می‌رود که در همه زمینه‌ها جایگاه و پتانسیل بالایی دارد.
شیخ سلمان به کفاشیان گفت:‌ شما دیگر نایب رئیس CFA هستید و قطعاً سهم فوتبال بزرگ ایران در آسیا تأمین خواهد شد ضمن اینکه ما هم خوشحالیم که شما به خانواده هیأت اجرایی در فوتبال آسیا اضافه شدید و ورودتان به این جمع را خوشامد می‌گوییم..
محمد موسوی: فقط علی دایی!
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال که برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور داشت می‌گوید که در فوتبال فقط طرفدار علی دایی است. محمد موسوی که بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان را از نزدیک تماشا کرد، در پاسخ به این سؤال که چرا به ورزشگاه آمده است؟ گفت: من بازیکن تیم والیبال پیکان هستم و برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده‌ام و فقط و فقط طرفدار علی دایی هستم.
انتقاد پیشکسوت وزنه‌برداری از رضازاده
محمد نصیری، اسطوره وزنه‌برداری می‌گوید که رضازاده پنج سال او را به فدراسیون راه نداد و این باعث شده بود از وزنه‌برداری بدش بیاید.او در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضورش در فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بعد از پنج سال به خانه‌ام آمده‌ام. رضازاده پنج سال من را به فدراسیون راه نداد و حقوقم را قطع کرد که باعث شد در این مدت از وزنه‌برداری بدم بیاید. به من می‌گفت در فدراسیون هیچ‌کاره‌ای.
 این پیشکسوت وزنه‌برداری ادامه داد: وزنه‌برداری را به اسم من می‌شناسند اما او به من گفت هیچ‌کاره‌ای؛ در حالی که افشارزاده سمت‌های زیادی به من داده بود. حتی یک بار می‌خواستم مدارکش را ببرم و نشانش بدهم.
 

نظر شما