شناسهٔ خبر: 48705071 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیأتی‌ها 110 تانکر آب به خوزستانی‌ها دادند

گروه جهادی هیأت نورالرضا(ع) در راستای کمک رسانی به مردم خوزستان در ایام عیدغدیر خم با حضور در شهرستان حمیدیه، 110 تانکر آب هزار لیتری به مردم روستاهای این منطقه اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

محمود مدینه‌نگاه، مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در ایام عید غدیر خم گروه جهادی ما در شهرستان حمیدیه حضور پیدا کرد و ۱۰ روستا را با کمک بزرگ این منطقه بررسی و نیازمندی‌ها را شناسایی کردیم.

وی افزود: در گام اول تلاش کردیم مشکلات مردم این منطقه را با ابزارهای رسانه‌ای هیأت، اطلاع‌رسانی کنیم و صدای اعتراض آن‌ها باشیم که الحمدلله با استقبال هم مواجه شد. مردم روستا این اقدام ما را پسندیدند و مردم و خیرین نیز به کمک شتافتند.

مدینه‌نگاه تصریح کرد: با کمک‌های مردمی توانستیم ۱۱۰ تانکر آب هزار لیتری برای خانواده‌های روستایی این منطقه فراهم کنیم تا بخشی از مشکلات آبی آن‌ها برطرف شود.

 

فیلمی از تانکرهای آب تهیه شده برای خوزستانی‌ها

مدینه‌نگاه با اشاره به اینکه کار تخصصی گروه آن‌ها در جنوب کرمان فعال است، گفت: با ۱۰۰ میلیون تومان کمک مردمی رسیده برای این منطقه در ایام عید غدیر لوله‌گذاری تأمین آب را به طول ۳ کیلومتر انجام دادیم و الحمدلله توانستیم برای ۳ روستا آبرسانی کنیم.

 

آب رسانی به دو روستا در جنوب کرمان

انتهای پیام/

نظر شما