شناسهٔ خبر: 48702175 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعال شدن سامانه نوبت دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران

سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران کردستانی فعال شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خبرنگاران سراسر استان که کد ملی آن‌ها به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند.

ابراهیم قادری افزود: سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران باز است و می‌توانند با مراجعه به این سامانه نوبت دریافت واکسن خود را مشخص و به نزدیکترین مرکز تزریق که در سامانه درج شده، مراجعه کنند.

قادری با بیان اینکه واکسیناسیون خبرنگاران به عنوان یکی از مشاغل آسیب‌پذیر و در معرض خطر کرونا آغاز شده است، اضافه کرد: خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا بر اساس ثبت نام در سامانه فراخوان می‌شوند تا واکسن کرونا را در یکی از مراکز واکسیناسیون دریافت کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و همراهی با مدافعان سلامت در اپیدمی کرونا و حمایت از اهداف سلامت محور، افزود: با کمک اصحاب رسانه استان توانستیم در این بحران، آموزش‌های لازم و خبر‌های حوزه سلامت را در کوتاه‌ترین زمان به اطلاع مردم برسانیم.

در حال حاضر بر اساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۹ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه، ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۰ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۶ فصلنامه و ۱۲ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل می‌دهد.


نظر شما