شناسهٔ خبر: 48701331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

شاگردان مجیدی در نیمه نهایی جام حذفی امشب (چهارشنبه) به مصاف گل گهر سیرجان خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال امشب و از ساعت ۳۰/‏۱۹ به مصاف گل‬ گهر سیرجان خواهد رفت. شاگردان مجیدی بعد از کسب سومی خود در لیگ بیستم تلاش می‌کنند در این دیدار پیروز شده و به نوعی ناکامی خود را در لیگ برتر جبران کنند. از طرف دیگر شاگردان قلعه نویی نیز به دنبال کسب سهمیه هستند و قصد دارند استقلال را در رسیدن به دومین فینال پیاپی ناکام بگذارند.

حسینی درون دروازه

با توجه به عملکرد خوب حسینی در دیدار قبلی جام حذفی برابر پرسپولیس، به احتمال فراوان وی درون دروازه خواهد ایستاد.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی، با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند راهی میدان می‌شود. با وجود مصدومیت غلامی و دور بودن احمد موسوی از تمرین به دلیل ابتلاء به کرونا مجیدی همچنان با سه دفاع بازی خواهد کرد.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان به نظر می‌رسد، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و آرش رضاوند نفرات اصلی برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز در نیمه دوم جایگزین ۵ مهره میانه میدان آبی‌ها خواهد شد. درخشش متین کریم زاده، سبحان خاقانی و سعید مهری در هفته‌های اخیر می‌تواند آنها را گزینه جدی برای حضور در ادامه مسابقه قرار دهد.

ارسلان در کنار قایدی

به نظر می‌رسد زوج دیاباته - قایدی فصل قبل تا حدود زیادی از بین رفته و فرهاد این بازی بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی خواهد گرفت البته شانس مطهری برای دیدار امشب بیشتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی‌

نظر شما