شناسهٔ خبر: 48701007 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یوفو یا شهاب سنگ؛ رویت شیء سبز رنگ عجیب در آسمان ترکیه

رویت شیء سبز رنگ عجیب در آسمان ترکیه خبرساز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده پدیدار شدن یک شیء درخشان عجیب را در آسمان کشور ترکیه نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو ابتدا یک شیء درخشان از پشت ابر پدیدار می‌شود. سپس بعد به نظر می‌رسد با وقوع یک انفجار برای لحظاتی نور سبزرنگی همه جا را فرا می‌گیرد. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو پس از وقوع انفجار نور سفیدی در آسمان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ترکیه این اتفاق در ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۱ جولای رخ داد. انتشار تصاویری از این پدیده در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر با واکنش کاربران و نظریه پردازی‌های آن‌ها همراه بود. برخی از کاربران این شیء را یک شهاب سنگ و برخی نیز آن را یک یوفو یا شیء پرنده ناشناس دانستند.

این در حالی بود که پروفسور ستاره شناسی دکتر حسن علی دال با انتشار ویدئویی از این پدیده در توئیتر خود در توضیحی ساده آن را تنها سقوط یک شهاب سنگ دانست. او در این باره نوشت: «این (شهاب سنگ‌ها) در بالای جو زمین منفجرمی شوند. این پدیده از سوی عامه مردم به شلیک ستاره معروف است که معمولا در هنگام بارش‌های شهاب سنگی رخ می‌دهد.»

<div id="video-display-embed-code_14443177"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7843191/14443177?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما