شناسهٔ خبر: 48700786 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

٣٢ هزار واحد صنفی استان سمنان برای ٨٠ هزارنفر اشتغال ایجاد کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر در ٣٢ هزار واحد صنفی استان اشتغال دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان سمنان گفت: در استان سمنان حدود ۳۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند که بیش از ۸۰ هزار نفر در این واحد‌ها اشتغال دارند.

او با اشاره به فعالیت ۱۲۲ اتحادیه صنفی در استان سمنان تصریح کرد: از مجموع ۳۲ هزار واحد صنفی در استان، ۵۱۶۵ واحد صنفی تولیدی، ۱۶۲۱۶ واحدصنفی توزیعی و ۱۰۷۰۱ واحد نیز به صورت خدمات فنی در استان فعالیت می‌کنند.

تشنه دل با اشاره به دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست ترازنامه و صورت‌های مالی اتاق اصناف مرکز استان مربوط به سال ۹۹ و تغییر و تحول تعدادی از اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.

تشه دل ادامه داد: بررسی فرایند انتخابات اتحادیه‌های صنفی نانوایان، فروشندگان پوشاک، فروشندگان مصالح، لوازم و ابزاریراق ساختمانی شهرستان سمنان و اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گرمسار از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: ایجاد، تغییر و تحول رسته‌های صنفی و ضوابط آن‌ها در تعدادی از اتحادیه‌های صنفی شهرستان و همچنین تغییر و تحول تعدادی از اعضای هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک شهرستان سمنان و درجه‌بندی واحد‌های صنفی آرایشگران مردانه و زنانه شهرستان سمنان از سوی اعضای کمیسیون مدنظر باشد.

انتهای پیام/ح

نظر شما