شناسهٔ خبر: 48698574 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

علی نصیریان: ناخوش‌احوالم

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: بازی من در فیلم سینمایی «روشنایی» به‌تازگی به اتمام رسیده و این روزها کمی ناخوش‌احوالم، به همین خاطر خودم را در خانه قرنطینه کردم و از خانه بیرون نمی‌روم. فیلم سینمایی «روشنایی» نگاهی متفاوت به زندگی شهری و مشکلات آن داشته است. وی در مورد تزریق واکسن کرونا گفت: موعد تزریق واکسن کرونای من رسید و دو دوز واکسن کرونایم را تزریق کردم.

 

فروش ١٢ میلیاردی «تابستانه کتاب»

روز گذشته با پایان سومین روز اجرای طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠»، ١٢٠ میلیارد و ٩٦٠ میلیون و ٧٧٨ هزار و ٦٧٢ ریال کتاب در کشور به فروش رسید. در این طرح تاکنون، استان تهران با فروش ٣١ هزار و ٩٦٤ نسخه کتاب، خراسان رضوی با فروش ٢٤ هزار و ٦٠١ نسخه کتاب و اصفهان با فروش ٢٢ هزار و ٣٦٨ نسخه کتاب به ترتیب سهم ١٥، ١٢ و ١١ درصدی در فروش کتاب داشته‌اند. در این طرح خریداران می‌توانند تا 15 مردادماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو طرح،‌ کتاب‌ را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

 

 

 

خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال

کاپیتان تیم ملی والیبال با انتشار پستی در فضای مجازی به‌صورت غیرمستقیم از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد. در این پست آمده: «خیلی تلاش کردم‌ که تو پایان قصه، بتونم زیر این پست حرفای دلمو بزنم. این صفحه تنها جایی هستش که تا الان توش حرفام‌ زده شده و خواهد شد. قطعاً به احترام همه دوستداران والیبال و بنده‌ی حقیر، در اولین فرصت، سؤالای همه رو جواب خواهم داد. هرچند دوست داشتم که تو سکوت از والیبال خداحافظی کنم ولی خوب، زمان خوبیه واسه صحبت.»

 

نظر شما