شناسهٔ خبر: 48698263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

راه اندازی سامانه «از کتابدار بپرس» در کتابخانه عمومی فیض کاشانی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از راه اندازی سامانه خدمات مرجع مجازی «از کتابدار بپرس» در کتابخانه عمومی منتخب ملا محسن فیض کاشانی(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: خدمات مرجع مجازی «از کتابدار بپرس» با هدف سهولت در برقراری ارتباط و تعامل بهتر با کاربران در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی(ره) کاشان راه اندازی شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: خدمات مرجع مجازی به عنوان خدمتی نوین با توجه به شرايط همه گيری ويروس كرونا به منظور تأمين نيازهای پژوهشی و پاسخگویی به نيازهای مطالعاتی، در كتابخانه‌ منتخب ملامحسن فيض كاشانی  راه‌اندازی شده است.

 

واسعی افزود: خدمات مرجع مجازی اين امكان را در اختيار متقاضی قرار می دهد كه بدون نياز به حضور در محل كتابخانه نيازهای اطلاعاتی و پرسش های مرجع خود را با  كارشناسان مرجع مجازی از طريق پست الكترونيكی و گفتگوی هم زمان (چت) در فضای مجازی در ميان گذاشته و  پاسخ لازم را دريافت کند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان تصریح کرد: خدمات مرجع مجازی دسترسی به پايگاه‌های اطلاعاتی و منابع الكترونيك با ارائه بيش از ۱۸۰۰ پايگاه معتبر خارجی و داخلی در موضوعات عمومی و تخصصی مختلف ، امكان جستجو در بيش از ۱۲۵ ميليون ركورد منبع ديجيتال، پاسخگويی به سؤالات مطالعاتی و مشاوره اطلاعاتی به اعضا و ارائه منابع اطلاعاتی شامل مقالات ژورنالی و كنفرانسی فارسی و لاتين، كتاب الكترونيك، پايان نامه و ... را مهيا كرده است.


واسعی در ادامه افزود: متقاضيان می توانند منابع مورد نياز خود را در پايگاه تأمين منابع علمی مگاپيپر به نشانی اينترنتی https://megapaper.ir جستجو كنند و اطلاعات نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره همراه، عنوان مقاله، نام مجله و شناسه ديجيتال DOI منبع را به پست الكترونيك mol.lib@isfahanpl.ir ارسال و مدرك درخواستی را از كتابخانه ملامحسن فيض كاشانی درخواست کنند./

پایان پیام/513

نظر شما