شناسهٔ خبر: 48693846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات وزنه برداری المپیک توکیو؛

هاشمی از دور رقابت‌ها کنار رفت/ وزنه بردار ازبک قهرمان شد

مسابقات وزنه برداری المپیک در دسته ۱۰۹ کیلوگرم ظهر امروز برگزار شد و علی هاشمی نماینده کشورمان در پایان نتوانست مقامی به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات وزنه برداری المپیک ۲۰۲۰ توکیو ظهر امروز در دسته ۱۰۹- کیلوگرم برگزار شد. در حرکت یک ضرب نماینده ارمنستان موفق شد با بالای سر بردن وزنه ۱۹۵ کیلوگرم اول شود. نماینده‌های ازبکستان و بلغارستان با بالا بردن وزنه‌های ۱۹۳ و ۱۸۹ کیلوگرمی دوم و سوم شدند.

علی هاشمی نماینده کشورمان در این دسته حضور داشت و در پایان حرکات یک ضرب توانست وزنه ۱۸۴ کیلوگرم را به نام خودش ثبت کند و در رده پنجم قرار بگیرد.

او همچنین در حرکات ۲ ضرب، ابتدا ۲ بار پشت وزنه ۲۲۶ کیلوگرم قرار گرفت، اما نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد. هاشمی در سومین و آخرین حرکت خود در ۲ ضرب این بار پشت وزنه ۲۲۸ کیلوگرم قرار گرفت و باز هم موفق نشد وزنه را بالای سر ببرد و از دور مسابقات حذف شد. در این دسته اکبر ژورایف از ازبکستان در مجموع با ثبت رکورد ۴۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید. سیمون ماتیروسیان از ارمنستان و نماینده لتونی به ترتیب به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید

علی داودی دیگر نماینده وزنه برداری تیم ملی کشورمان فردا در دسته ۱۰۹+ گیلوگرم از ساعت ۱۵:۲۰ باید به روی تخته برود. حال باید منتظر ماند و دید او در این دسته چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

<div id="video-display-embed-code_14445357"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7843561/14445357?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما