شناسهٔ خبر: 48684726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت ده‌ها تروریست و چند فرمانده مهم آنان در عراق

فرماندهی عملیات مشترک عراق بازداشت ده‌ها نفر از فرماندهان گروه‌های تروریستی و نیز کسانی را که به اجرای عملیات تروریستی کمک کردند، تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العراقیه، فرماندهی عملیات مشترک عراق از بازداشت ده‌ها نفر از فرماندهان گروه‌های تروریستی خبر داد و تاکید کرد عملیات بی نظیر نیرو‌های امنیتی علیه تروریست‌ها همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مدیر سازمان اطلاعات نظامی از هدف قرار دادن چندین موضع تروریست‌ها در تمام بخش‌های عملیاتی خبر داد.

این شبکه گزارش داد: پس از حملات تروریستی مایوسانه به شهروندان بیگناه، فرماندهی عملیات مشترک بازداشت چند تروریست را که در اجرای عملیات تروریستی نقش داشتند، تایید و خاطرنشان کرد عملیات تعقیب و پیگرد بقایای تروریست‌های داعش با کمک تلاش‌های اطلاعاتی پیشدستانه پایان ناپذیر ادامه دارد.

تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در این باره به العراقیه گفت: ده‌ها نفر از آنان را بازداشت کردیم. فرماندهانشان را بازداشت کردیم و اطلاعات بسیار دقیق و مهمی درباره محل حضور و برنامه هایشان به دست آورده ایم. براین اساس تلاش‌های مهمی انجام داده ایم. این عملیات بی نظیر که همچنان ادامه دارد، بدون شک این گروه‌ها را تحت فشار شدید قرار می‌دهد.

مدیر سازمان اطلاعات نظامی عراق نیز تاکید کرد تعقیب اطلاعاتی و گردآوری اطلاعات سبب بازداشت ده‌ها تروریست از جمله چند سرکرده مهم، ناکام گذاشتن تلاش‌های جنایتکارانه آنان و تخریب لانه هایشان در حمرین، مکحول، مخمور و مناطق پراکنده در دیالی، صلاح الدین و کرکوک شده است.

گفته می شود فرمانده عملیات مشترک بر وجود طرح جدید تاکتیکی برای پر کردن خلا‌های امنیتی و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی در برخی مناطق استقرار بقایای تروریست‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما