شناسهٔ خبر: 48680934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران های رگباری و رعد و برق در اکثر مناطق کشور/دریای عمان مواج می شود

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، اصفهان، یزد، شمال سمنان، قم، البرز، مازندران و غرب گلستان در جنوب، جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب غرب کرمان، شمال شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویر احمد برای بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت، حتی در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را نیز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای فردا چهارشنبه مازندران، ارتفاعات گلستان و در ارتفاعات البرز مرکزی برای قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین استان‌های واقع درارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی استان‌هایی، چون یزد، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس فردا بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

طی چند روز آینده در شمال شرق و مرکز کشور وزش باد‌های شدید به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، جنوب سمنان، تهران، اصفهان، قم و مرکزی که منجر به کاهش دید در راه‌های مواصلاتی این مناطق خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی گفت: از پنجشنبه تا شنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار را شاهد خواهیم بود.

گودرزی گفت: در چند روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت: برای تهران امروز بعد از ظهر وزش باد‌های شدید، رگبار و رعد و برق را شاهد خواهیم بود. بیشینه دما امروز تهران ۳۳ درجه خواهد بود، همچنین روند دمایی در روز‌های آینده نیز افزایشی خواهد بود.

نظر شما