شناسهٔ خبر: 48680622 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشتی فرنگی المپیک توکیو ۲۰۲۰

کشتی فرنگی المپیک؛ گرایی در نیمه نهایی، کوبا صدر جدول مدالی

مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ امروز در توکیو ژاپن با پیروزهای درخشان محمدعلی گرایی ادامه یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ امروز در توکیو ژاپن ادامه یافت.
نتایج و برنامه نمایندگان ایران به این شرح است:
 
* ۷۷ کیلوگرم:
محمد علی گرایی در دور اول (یک هشتم نهایی) ۷ - ۳ یوسوانیس فلورس از کوبا را مغلوب کرد و در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ - ۵ از سد بوزو استارچِویچ از کرواسی گذشت. گرایی در دیدار نیمه نهایی برابر تاماش لورینچ از مجارستان (قهرمان جهان ۲۰۱۹ و نایب قهرمانی المپیک لندن) ۵ - ۶ شکست خورد و در دیدار رده بندی ظهر امروز به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن می‌رود.

* ۹۷ کیلوگرم:
محمد هادی ساروی در دور اول (یک هشتم نهایی) ۹ - ۰ آدم بوجملین از الجزایر را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی برابر کریل میلوف از بلغارستان با حساب ۶ - ۰ به برتری رسید. ساروی در نیمه نهایی برابر آرتور آلکسانیان از ارمنستان با نتیجه ۱ - ۴ مغلوب شد و در دیدار رده بندی امروز به مصاف آروی ساوولاینن از فنلاند می‌رود.

* ۶۷ کیلوگرم:
محمد رضا گرایی در دور اول استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی ۸ - ۰ (ضربه فنی) خولین اورتا از کلمبیا را شکست داد. سپس در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ - ۵ از سد فرانک اشتابلر از آلمان گذشت و در نیمه نهایی باید با راماز زویدزه از گرجستان مسابقه بدهد.
- تیم ایران در وزن ۹۷ کیلوگرم نماینده ندارد.
- پیش از این در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور یک هشتم نهایی حذف شد و در رده دهم قرار گرفت و در ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پنجم شد.

رده بندی مدالی تا روز سوم:
۱- کوبا ۲ طلا - نقره - برنز
۲- ژاپن ۱ نقره 
۲- گرجستان ۱ نقره 
۴- روسیه ۲ برنز 
۵- ترکیه ۱ برنز 
۵- چین ۱ برنز 
رده بندی امتیازی تا روز سوم: ۱- کوبا با ۵۰ امتیاز ۲- روسیه با ۳۰ امتیاز ۳- گرجستان و ژاپن با ۲۰، ۵- ترکیه و چین با ۱۵، ۷- ایران با ۱۲،
 

نظر شما