شناسهٔ خبر: 48679288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هلال احمر استان زنجان به ۱۵۶ حادثه دیده ناشی از سیلاب و آبگرفتگی امداد رسانی کرد

به گفته موسوی، شامگاه دوشنبه، امدادگران به یاری ۱۵۶ حادثه دیده ناشی از سیلاب و آبگرفتگی منازل در شهرستان های ماهنشان، ایجرود و خدابنده شتافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: در اثر بارش های فراگیر و گسترده در استان زنجان، 20 منزل مسکونی در روستای گلابر سفلی شهرستان ایجرود، 18 منزل در روستای علم کندی شهرستان ماهنشان، 2 منزل مسکونی  روستای گل تپه در شهرستان خدابنده دچار آبگرفتگی شد.

 

سید قاسم موسوی یادآوری کرد:  80 نفر در شهرستان ایجرود، 72 نفر در شهرستان ماهنشان و چهار نفر نیز در شهرستان خدابنده متاثر از حادثه آبگرفتگی در منازل مسکونی شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بلافاصله 6 تیم امداد و نجات سیلاب  شامل 22 نیروی عملیاتی در شهرستان های ماهنشان، ایجرود و خدابنده برای امدادرسانی به 156 حادثه دیده ناشی از این آبگرفتگی اعزام شدند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: برای امداد رسانی یه حادثه دیدگان هفت دستگاه موتور لجن کش، 6 دستگاه خودرو شامل آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار بکارگیری شد.

 

وی تاکید کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در تیم های مختلف در 24 ساعت از شبانه روز ارائه خدمات به حادثه دیدگان و نجات هموطنان از حوادث مختلف و امدادرسانی به آنها هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

پایان پیام/693

نظر شما