شناسهٔ خبر: 48677456 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان؛

۳۸ سانحه رانندگی در چهار ماه نخست امسال در بزرگراه ارتش رخ داده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان،گفت: بزرگراه ارتش پرحادثه‌ترین معبر شهر همدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بزرگراه ارتش حد فاصل پل شهید قهاری سعید تا زیر گذر صدا و سیما حادثه خیز‌ترین معبر به لحاظ سوانح رانندگی در شهر همدان است.

او  افزود: در چهار ماه نخست امسال ۳۸ سانحه رانندگی در این محور روی داده که به لحاظ آماری برای یک مسیر کوتاه رقم زیادی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان، این سوانح شامل یک مورد حادثه منجر به فوت، ۱۵ سانحه جرحی عابران پیاده و ۲۲ مورد تصادف با خسارت مالی است.

جمالی افزود: به عنوان مثال طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ حادثه شامل مجروحیت عابر پیاده و واژگونی خودرو در این مسیر روی داده است.

او افزود: یکی از مهم‌ترین علت تعدد بروز سوانح رانندگی در این مسیر، سرعت زیاد خودرو‌ها است که به رغم محدودیت سرعت حداکثر ۶۰ کیلومتر، رانندگان کمترین توجهی به این موضوع دارند و گا‌ها تخلف تردد با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز در این محور ثبت شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: بیشترین میزان تصادف در مسیر بلوار ارتش مربوط به مبدا ورودی و عبور از زیرگذر صدا و سیما به سمت پل میدان بار است.

سرهنگ جمالی گفت: تجهیز کامل این مسیر به دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف با توجه به محدودیت نیروی انسانی بسیار مهم و ضروری است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/د.ا

نظر شما