شناسهٔ خبر: 48673487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان:

حمایت از سرمایه‌گذار سبب توسعه اقتصاد پایدار لرستان می‌شود

ابراهیم شریفی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از سرمایه‌گذاران حوزه صنایع تبدیلی و غذایی حمایت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

صید احمد مرادی امروز ۱۱ مردادماه، اظهار کرد: از سرمایه‌گذارانی که شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری دربخش توسعه صنایع تبدیلی وغذایی را داشته باشند حمایت همه جانبه می‌کنیم و بر این باور هستیم حمایت و همکاری با افراد سرمایه‌گذار سبب توسعه اقتصاد پایدار استان می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مدیریت صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان در راستای توسعه سرمایه ‌گذاری و ایجاد طرح‌های صنایع تبدیلی و غذایی در سطح استان توانسته است ۲۳ مورد موافقت اصولی، هشت فقره جواز تاسیس، ۹ فقره تمدید جواز تاسیس و سه واحد طرح صنایع تبدیلی و غذایی را صادر و به بهره‌برداری برساند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان به اهداف طرح‌های اجرایی حوزه صنایع تبدیلی وغذایی را کاهش ضایعات، جذب مواد اولیه، ایجاد زمینه صادرات و توسعه اشتغال فصلی و تکمیل زنجیره‌های تولیدی عنوان کرد.

مرادی از حمایت‌های رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تقدیر کرد و افزود: با حمایت و همکاری سایر دستگاه‌ها و مشارکت بخش خصوصی و استفاده از مدیریت زمان شاهد توسعه صنایع و فرآورده‌های محصولات کشاورزی و افزایش تولیدات در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما