شناسهٔ خبر: 48673483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۳۷ درصدی بودجه شهرستان خرمشهر

فرماندار خرمشهر: مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات اختصاص یافته، همت کنند.

صاحب‌خبر -

افزایش ۳۷ درصدی بودجه شهرستان خرمشهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، فرماندار خرمشهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی بودجه از تصویب ۷۳ میلیارد تومان بودجه برای شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: این بودجه از محل تملک و دارایی برای بخش‌هایی همچون کشاورزی و آبزی پروری فرهنگ و هنر دین و مذهب همچنین انرژی و حمل و نقل هزینه خواهد شد.

محمد حیدری با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه اختصاص یافته نسبت به سال گذشته از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب اعتبارات همت و تلاش کنند و طرح‌های نیمه کاره را به سرانجام برسانند.

وی خاطر نشان کرد خرمشهر با جذب ۶۲ درصد بودجه اختصاص یافته در سال ۹۹ به عنوان یکی از موفق ترین شهرستان ها در جذب بودجه معرفی شد.

سید لفته احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خرمشهر هم با تاکید بر شفاف سازی بودجه اختصاص یافته، افزود: بودجه باید شفاف، واقعی و قابل لمس باشد تا اعتبارات مورد نظر محقق شود.

<div id="video-display-embed-code_6797665"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3182168/6797665?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما