شناسهٔ خبر: 48673212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عسلویه رتبه اول رشد میانگین نمرات امتحانی استان بوشهر را کسب کرد

بوشهر - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت:این شهرستان توانست رتبه اول رشد میانگین نمرات امتحان نهایی مدارس استان بوشهر را در سال تحصیلی جاری کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،  اسماعیل جبری روز دوشنبه در جمع مدیران متوسطه دوم نظری که به بررسی و تحلیل نمرات امتحان نهایی مدارس پرداخته شد، افزود: این رشد بیانگر آن است که می توان با برنامه ریزی ، همت بالا و اراده قوی حتی در شرایط سخت کرونایی به نتایج خیره کننده رسید.

 وی  افزود: شناخت نقاط قوت و ضعف ، رشد و پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های دانش آموزان ، ایجاد ارتباط مؤثر بین کادر مدرسه، اولیا و دانش آموزان ، برگزاری امتحانات شبیه سازی نهایی، آزمون های پیشرفت تحصیلی، جلسات تجزیه و تحلیل شهرستانی و استانی، تشکیل کلاس های کارگاهی مدیران متوسطه دوم در سطح شهرستان و استان، ایجاد پایگاه های مطالعاتی از جمله عواملی است که در ارتقا معدل کتبی امتحانات نهایی شهرستان موثر بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از روند صعودی میانگین نمرات دانش آموزان  در سه سال اخیر خبرداد و گفت: تلاش ما بر این است با گام های هدفمند ، درایت و ایجاد علاقه و انگیزه این روند صعودی را حفظ و مسیر رشد را بیش از پیش ادامه دهیم.
 

معاون آموزشی و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیز گفت: با همکاری مدیران و دبیران توانمند و اجرای گام اول هدف یعنی خارج شدن از لیست شهرستان های لازم التوجه و تبدیل شدن به شهرستان سرآمد حاصل شد در گام دوم برآنیم تا بتوانیم  به رشته های موجود کیفیت بخشی کنیم.

 محمدی ارتقا ۶ پله ای رتبه  شهرستان در رشته های ریاضی و تجربی در ۲ سال گذاشته را بی سابقه دانست و افزود: در تلاش هستیم بتوانیم برنامه ریزی مدون و هدفمندی نیز برای سال تحصیلی پیش رو داشته باشیم .

در این جلسه به مدرسه شهید مفتح زبار با مدیریت عبداله جاسمی که توانست با ایجاد ارتباط مؤثر و ایجاد پایگاه مطالعاتی به رشد ۶۳  درصدی دست یابند تندیس رشد اهدا شد.

نظر شما