شناسهٔ خبر: 48672873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزارت علوم با ایجاد ۲ دانشکده جدید در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد

بوشهر-ایرنا- رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد ۲ دانشکده جدید در این دانشگاه موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این ۲ دانشکده از مجموع سه دانشکده جدیدی است که در باز طراحی ساختار دانشکده‌ها پیشتر درخواست ایجاد آن در هیات امنا دانشگاه خلیج فارس مطرح و مورد موافقت قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: از دانشکده‌های یاد شده، یکی دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده با رشته های ریاضی و آمار از دانشکده علوم پایه و مهندسی کامپیوتر و برق از دانشکده مهندسی است. 

رئیس دانشگاه خلیج فارس  ادامه داد: دیگر دانشکده نیز دانشکده علوم و فناوری نانو زیستی دریایی است، که رشته‌های آن شامل شیمی، فیزیک و ژئوفیزیک، علوم و فناوری زیستی و شیلات است.

وی یادآور شد: ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده در اردیبهشت ماه سال جاری بصورت مجازی و باحضور ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

مصلح ادامه داد: اکنون ۹ دانشکده دانشگاه خلیج فارس شامل ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و کسب و کار، مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی، دانشکده مهندسی، دانشکده معماری، دانشکده کشاورزی(برازجان)، دانشکده مهندسی(جم)، دانشکده علوم وفناوری نانو زیستی و دریایی و دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده است‌.

نظر شما