شناسهٔ خبر: 48670095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمنان در روزهای آغاز همه‌گیری کرونا، به ما ماسک هم نمی‌دادند/آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تحول ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمنان در روزهای آغازین همه گیری کرونا حتی ماسک را هم در اختیار ما قرار نمی‌داند، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در کشور انجام شد و حتی در تولید واکسن کرونا نیز موفق عمل کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  آیت‌الله شیخ علی خاتمی در نشستی با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اصحاب رسانه با بیان اینکه ما یک انتخابات آبرومند را برگزار کردیم، اظهار کرد: این انتخابات با وجود همه دشمنی‌ها و مشکلات بزرگ و کوچک به خوبی برگزار شد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تحول ایجاد کرده است، افزود: آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه اعتماد عمومی را به جامعه باز گرداند.

وی با بیان اینکه نباید تصور کنیم که بعد از آمدن آیت‌الله رئیسی ایشان در کشور غوغا ایجاد خواهد کرد، افزود: نباید همه مطالبات را به دولت تحمیل کنیم و انتظار داشته باشیم همه مشکلات رفع ‌می‌شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان در روزهای آغازین همه گیری کرونا حتی ماسک را هم در اختیار ما قرار نمی‌داند، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در کشور انجام شد و حتی در تولید واکسن کرونا نیز موفق عمل کردیم.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: اقدامات شورای هماهنگی باید مانند هیأت‌های مذهبی و آتش به اختیار باشد به طوری که هر کس هر کاری توانست انجام دهد.

در این نشست حجت‌الاسلام علی ناصر با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تشکیل این شورا گفت: در ابتدای انقلاب هر مجموعه‌ای در راستای برنامه‌های انقلاب فعالیت داشت که امام راحل در راستای ایجاد وحدت بین دستگاه‌ها و نهادها فرمان تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نظم در تبلیغات و ایجاد وحدت در راستای نکوداشت و گرامیداشت روزهای انقلاب از جمله فعالیت‌های این شوراست، تصریح کرد: عمل بر اساس شناخت به موقع از جمله اقدامات این شوراست.
وی با اشاره به اینکه مسجد محوری در اقدامات و برنامه‌ها از اولویت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: پس از همه‌گیری کرونا متاسفانه برخی برنامه‌ها به دلیل اینکه سلامتی مردم اولویت شوراست تعطیل شد، اما همه تلاش شورا این است که با فضا سازی شهری در راستای نکوداشت و گرامیداشت اعیاد انقلاب و مناسبت‌ها گام بردارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور در فضای مجازی و تبلیغات در این عرصه از جمله برنامه‌های شورا در ایام همه‌گیری کرونا است، ادامه داد: برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن سال ۹۹ و جشن بزرگ روز غدیر ۱۴۰۰ از جمله اقدامات خوب این شورا بوده است و با نظم و با رعایت نهایت پروتکل‌های ستاد کرونا برگزار شد.
ناصر با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت هماهنگی و فعالیت‌های مشترکی با دستگاه‌ها و نهادها انجام گرفته است، افزود: حضور امام جمعه زنجان و همکاری ایشان با این نهاد موجب دلگرمی اعضای شورا بوده است‌.
وی با تقدیر از همکاری ستاد اقامه نماز و شهرداری با این شورا گفت: امیدواریم این همکاری با همه نهادها و دستگاه‌ها نیز ادامه داشته و بیشتر شود.

انتهای پیام/2308/ق

نظر شما