شناسهٔ خبر: 48653584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روند اجرای محدودیت های کرونایی در ادارات خوزستان ارزیابی و نظارت می شود+فیلم

۳۱ مدیر دستگاه اجرایی در خوزستان به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه های مربوطه خود تذکر گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز خوزستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: بر اساس محدودیت‌های کرونایی، حضور کارکنان در شهر‌های قرمز به صورت یک سوم، در شهر‌های نارنجی  یک دوم و در شهر‌های زرد به صورت دو سوم است.


ولی الله حیاتی افزود: در زیر مجموعه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان، کمیته ارزیابی بر عملکرد ادارات  فعال می باشد  که به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و گزارش ارزیابی  خود را در خصوص روند اجرای مصوبات و محدودیت های کرونایی را  ارائه  می‌دهد.


وی ادامه داد: تاکنون ۳۱ مدیر دستگاه اجرایی در استان به علت عدم دستورالعمل  بهداشتی مورد تذکر قرار گرفته اند که البته در کنار آن مدیرانی که این موارد را رعایت کرده اند ،  مورد تشویق نیز قرار گرفته اند.


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان بیان کرد: تمامی مرز‌های دریایی و  زمینی استان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال کنترل می‌باشد و نیروی انتظامی بر روند ممنوعیت ورود پلاک های  غیر بومی و خروج خودرو با پلاک بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید : کنترل و نظارت مرز‌های زمینی و دریایی خوزستان+فیلم

حیاتی با اشاره به اینکه  چگونگی  فعالیت بازار براساس مصوبه اتاق اصناف می باشد ، گفت: چگونگی روند اجرای محدودیت‌ها و مصوبات ستاد کرونا کنترل  نظارت می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_6792102"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3181232/6792102?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما