شناسهٔ خبر: 48649606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار سمنان:

افتتاح ۳طرح گازرسانی در سمنان /بیمارستان مهدی شهر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

آشناگر با اشاره به بهره برداری سه طرح گازرسانی در سطح استان سمنان گفت: برای این طرح ها ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» در آئین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های شرکت گاز استان سمنان ضمن بیان اینکه سه طرح گازرسانی شامل گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان با بهره‌مندی پنج هزار نفر و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، مرکز آموزش تخصصی بخش گاز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و طرح احداث نیروگاه خورشیدی گاز استان سمنان با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان افتتاح شد گفت: هر سه طرح در شهرستان سمنان و با هدف ارتقای گازرسانی و خدمت رسانی افتتاح شده است.

 

استاندار سمنان  در خصوص دیگر طرح‌های گازرسانی استان سمنان بیان کرد: طرح تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، اقدامی مشترک بین شرکت گاز استان، وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی از دیگر پروژه‌های سطح استان است که طی روزهای آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسد و با انجام این مهم فرصت‌های سرمایه گذاری بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سیلوی بزرگ گرمسار نیز آماده افتتاح و بهره برداری است اضافه کرد: بیمارستان مهدی شهر از مطالبات جدی مردم شهرستان دیگر طرحی است که در سطح استان اجرا و تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

آشناگر با  اشاره به اینکه تجهیزات بیمارستانی بیمارستان مهدی شهر تأمین شده و این مرکز درمانی آماده افتتاح است، اظهارداشت: تنها مشکل این بیمارستان مسیر دسترسی است که طی مکاتبه با رئیس جمهور دو میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و امیدواریم طی روزهای آتی شاهد افتتاح این طرح باشیم.

 

وی با بیان اینکه مرکز کسب و کار دیجیتال از دیگر اقدامات ارزنده آماده بهره برداری است، تاکید داشت: روز گذشته و طی آئینی ویدئو کنفرانسی و با دستور رئیس جمهور، بخش سوختگی و اورژانس حوادث بیمارستان کوثر سمنان نیز افتتاح شد.

پایان پیام/276

نظر شما