شناسهٔ خبر: 48647999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جولان کرونا در استان ایلام:

300 مورد جدید مبتلا به کرونا و 2 مورد فوتی در ایلام

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای 300 مورد جدید به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته دو نفر در اثر ابتلا به این ویروس منحوس فوت نموده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان و بستری ها روز به روز در حال افزایش است، افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله های اجتماعی ، شرکت در مراسمات پر تجمع و بی توجهی به مصوبات ستاد استانی کرونا باعث افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها در استان شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 44 هزارو 388 نفر در مناطق شهری و روستایی استان به کرونا ویروس مبتلا شده است، اظهار داشت:طی 24 ساعت گذشته تعداد  300 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه متاسفانه در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 832 نفر می باشد،تصریح کرد: دو مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان های ایلام و دره شهر می باشد.

کریمیان با بیان اینکه امروز 108 نفر بستری جدید به آمار استان اضافه شد و هم اکنون تعداد بستری های کل استان در حال حاضر 268 نفر هستند،خاطرنشان کرد:شهرستان های ایلام، چوار، مهران، دهلران، آبدانان و دره شهر قرمز، شهرستان بدره نارنجی و شهرستان های سیروان، چرداول، ایوان و هلیلان نیز زرد هستند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های ایلام 35، مهران 27 ، آبدانان 13 ، دره شهر 12 ، ایوان هفت، دهلران پنج، چرداول چهار، بدره سه و ملکشاهی 2نفر بستری شدند، ادامه داد: در مدت یاد شده مراکز درمانی شهرستان های سیروان، هلیلان و چوار نیز بیمار جدید ناشی از کرونا بستری نشده  است.

نظر شما