شناسهٔ خبر: 48418223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

محمد کریمیان:

178 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و 3 فوتی در ایلام

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 178 مورد مبتلا به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه در این مدت 3 نفر نیز فوت نموده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان 42 هزارو 65 نفر مبتلا شده است،افزود:طی 24 ساعت گذشته تعداد 178مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این مدت 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 815 نفر می باشد،اظهار داشت: 3 مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام می باشد.

دکتر کریمیان با اشاره به اینکه 64 بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان 167نفر است و مهران با 33 نفر بیشترین بستری را به خود اختصاص داده است،تصریح کرد:از بستری های جدید 7 نفر مربوط به ایلام، 7 نفر دهلران، دره شهر 6 نفر، آبدانان 6 نفر، ایوان 2 نفر، سیروان 2 نفر و یک نفر نیز مربوط به چرداول است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: شهرستان های ایلام، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز، آبدانان، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما