شناسهٔ خبر: 48646296 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حبیبا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استادان دانشگاه تهران واکسینه می‌شوند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: واکسیناسیون استادان دانشگاه تهران آغاز شده و تمامی آن‌ها تا پایان شهریور واکسینه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره واکسیناسیون استادان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بود در کنار واکسیناسیون عمومی، تمامی اعضای هیئت علمی و استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارکنان واکسینه شوند.

او افزود: قرار است که تا پایان شهریورماه واکسیناسیون تمامی استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پایان برسد و تا پایان آذر ۱۴۰۰ همه دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی واکسینه شوند.

حبیبا تصریح کرد: از سه شنبه هفته گذشته واکسیناسیون استادان در دانشگاه تهران آغاز شده و از آن جایی که نیرو‌های خدماتی و انتظامات بیشتر در معرض تماس و ارتباط با سایر افراد بودند؛ بنابراین واکسیناسیون این افراد انجام شده است. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: از روز شنبه، یعنی ۹ مرداد ۱۴۰۰ واکسیناسیون تمامی استادان در هر رده سنی متناسب با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز شده است. همچنین، کارکنان و خانواده‌های استادان دانشگاه تهران بر اساس رده سنی اعلام شده می‌توانند از طریق سایت مربوط به واکسیناسیون، ثبت نام کنند و بعد از نوبت دهی برای فرآیند تزریق واکسن آماده شوند.

حبیبا گفت: مطابق مذاکرات انجام شده، امیدواریم بتوانیم تمام اعضای هیئت علمی و کارکنان را واکسینه کنیم و سپس واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کنیم. گفتنی است که واکسیناسیون استادان و کارکنان بالای ۵۸ سال در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه کرد: دانشگاه‌هایی که مرکز بهداشت داشته باشند با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی منطقه خود می‌توانند واکسیناسیون اساتید و کارکنان را انجام دهند، دانشگاه تهران نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران این کار را انجام داده است.

وی ادامه داد: روزسه شنبه هفته گذشته ۱۰۰ نفر و روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۱۰ نفر از اساتید و کارکنان واکسینه شدند و این روند به همین صورت درحال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما