شناسهٔ خبر: 48646295 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جابجایی رکورد‌های کرونایی در مازندران

۷۰۸بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری و ۲۴ تن نیز فوت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۷۰۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند تا تعداد بیماران کرونایی در مازندران به ۳ هزار و ۲۶۲ بیمار برسد که ۳۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۶۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

مرگ ۱۹  بیمار

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۷۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۴۶۷ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۳۴۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر موسوی ادامه داد: ۱۹ بیمار کرونایی نیز در ۲۴ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.


مرگ ۵ کرونایی در حوزه بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری شدن ۲۰۹ بیمار کرونایی جدید در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۸۴ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۹۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

جلالی گفت: ۵ بیمار نیز بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

انتهای پیام / ک

نظر شما