شناسهٔ خبر: 48644428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

با صدور پیامی؛

فرماندار ویژه لارستان از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

فرماندار ویژه لارستان در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، همزمان با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی،  جلیل حسنی فرماندار ویژه ارستان و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان، ضمن قدردانی از برگزاری این رویداد ارزشمند، عموم مردم را به مشارکت هر چه گسترده تر در این رویداد ملی دعوت کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در فرهنگ و باور دینی ما کتاب عنصری بسیار با اهمیت، ارزش آفرین و میراثی جاودان است و مطالعه و انس با آن نردبانی مطمئن برای رسیدن به رشد و کمال و فرهیختگی است؛ لذا احیاء جامعه در گروی ترویج کتاب و  معارف  ناب  اهل بیت(ع) است.

 مردم این روزگار نسبت به گذشته بیشتر تشنه معارف ناب رضوی و آشنایی با امام عصر و چگونگی ظهور آن حضرت هستند. از این جهت جشنواره رضوی اقدام ارزنده و قابل تحسینی است که علاوه بر تبلیغ و تبیین سیره و شخصیت و ابعاد این ائمه بزرگوار، زمینه را برای پویایی فرهنگی جامعه و اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم خواهد کرد.

از این رو، اینجانب از آحاد مردم فهیم و فرهنگی و ارادتمند به ساحت ائمه اطهار( ع) در لارستان بزرگ دعوت نموده همچنان که در عرصه سیاسی و اقتصادی نام آور بوده، با مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ فرهنگی نیز گامی موثر در راستای ترویج این معارف ناب و تحقق جریان تمدن اسلامی بردارند. ان شاء الله

جلیل حسنی، فرماندار لارستان

مرداد ۱۴۰۰

نظر شما