شناسهٔ خبر: 48644410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

به مناسبت دهه امامت و ولایت صورت پذیرفت؛

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی کهگیلیویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی با موضوع امامت و ولایت در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با روابط عمومی اداره‌کل ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی با موضوع امامت و ولایت در این استان خبر داد.

یاسر رحیمیان با اشاره به اعیاد قربان و غدیر عنوان کرد: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه که  بسترساز حاکمیت مهدوی است و در واقع به منزله شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

رحیمیان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این ایام مبارک در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در شرایط کرونایی و وضعیت قرمز شهرهای استان، فضای مجازی بستر مناسبی برای ارائه این برنامه‌ها بود که خوشبختانه به نحو مطلوبی با تبلیغات در صفحات مجازی، این مهم توسط کتابداران صورت پذیرفت و ارائه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و امامت، مسابقه نقاشی و دلنوشته با موضوع من و غدیر، خاطره نویسی، پویش مجازی غدیر(معرفی روز غدیر و اهمیت و جایگاه آن و خطبه غدیر)، داستان‌گویی و شعرخوانی، نشست بررسی و معرفی کتاب ویژه کودکان با محوریت از قربان تا غدیر در فضای مجازی از مهمترین عناوین برنامه‌های برگزار شده در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

نظر شما