شناسهٔ خبر: 48642621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

واکسینه شدن زندانیان وجامعه قضایی سرعت می‌گیرد

خبرگزاری صداوسیما

رئیس کل دادکستری خراسان جنوبی از تسریع در روند واکسیناسیون زندانیان و جامعه قضایی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، حجت الاسلام حمیدی در شورای قضایی استان گفت: تعدادی از زندانیانواکسینه شدن زندانیان وجامعه قضایی سرعت می گیرد واکسینه شدند و کارکنان دستگاه دادگستری و جامعه قضایی بر اساس اولویت به زودی واکسینه می شوند.

وی همچنین به رعایت دستورالعمل بهداشتی در دستگاه قضا تاکید کرد و افزود: براساس دادگاه‌های آنلاین رسیدگی به پرونده‌ها آسان‌تر شده، اما باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پاسخگوی ارباب رجوع  در کمترین زمان ممکن بود.

مدیرکل سازمان بازرسی استان افزود: در پی گرانی در چند وقت اخیر استان، در این راستا بازرسی کل استان با تشکیل جلسه با متولیان در خصوص مدیریت و کنترل بازار، سازمان صمت استان، جهاد کشاورزی تعزیرات و پشتیبانی امور جلسه‌ای تشکیل شد و علل گرانی ارزاق عموم و مایحتاج عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

رحیمی گفت: این افزایش قیمت در ۱۲قلم کالا بین ۱۰تا۱۰۰ درصد به صورت رسمی در کشور بوده است.

وی افزود: همچنین بازرسی‌ها از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده فروش‌ها انجام شده که تخلف عدم ارائه فاکتور، درج قیمت و گران فروشی مهم‌ترین تخلفاتی بود که مشاهده شد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف ازسوی بازرسان و درصورت صلاحدید دادستانی واحدهای صنفی متخلف گران فروش پلمب می‌شوند.

روشان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان هم از واکسینه شدن ۱۸۰ نفر از زندانیان و مددجویان زندا‌نها خبرداد و افزود: با توجه به اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در زندان‌ها به خوبی رعایت شد ما شاهد موردی از ابتلا به کرونا در زندان‌های استان نبودیم.

نظر شما