شناسهٔ خبر: 48640863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

در پیامی مطرح شد؛

دعوت رئیس شورای اسلامی شهر گناباد از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، سید حسین پورهاشمی، رئیس شورای اسلامی گناباد در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز گنابادی در سراسر کشور می رسانم، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کل کشور با ۴ هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین (ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی ومطالعه کتابهای مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع)، شناسایی ومعرفی کتابهای مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با محوریت حضرت امام رضا(ع) وحضرت مهدی(عج) به صورت فردی و خانوادگی دررده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در حال برگزاری است.

لذا با توجه به اینکه شهرستان گناباد باب ورود چندین استان کشور از شرق و جنوب به ساحت مقدس شمس الشموس وانیس النفوس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است، از تمام گنابادیهای عزیز مقیم و غیر مقیم علاقه مند به کتابخوانی تقاضا می کنم ضمن شرکت در جشنواره مذکور موجبات تشویق و ترغیب سایر هم میهنان عزیز در جشنواره را نیز فراهم سازند.

در پایان از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزار کننده جشنواره کتابخوانی رضوی تشکر و قدردانی می کنم.

سید حسین پورهاشمی

رئیس شورای اسلامی گناباد

نظر شما