شناسهٔ خبر: 48633016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید تولیت آستان قدس رضوی بر تسریع در واکسیناسیون مردم مشهد

تولیت آستان قدس رضوی بر تسریع در واکسیناسیون مردم مشهد تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در گفت و گو‌های جداگانه تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خواستار تسریع در واکسیناسیون مردم در مشهد مقدس شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این ارتباط تلفنی با اشاره به شرایط نامناسب شهر مشهد از نظر شیوع کرونا و آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری‌های لازم در مبارزه با موج پنجم شیوع این ویروس بویژه در مشهد گفت: با هدف افزایش ظرفیت تولید واکسن کرونا و کمک به گسترش واکسیناسیون مردم، همه امکانات شرکت‌های دارویی آستان قدس رضوی در خدمت وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به زیارتی بودن مشهد الرضا افزود: این شهر به علت حضور زائرانی از شهر‌های مختلف باید به طور ویژه در زمینه واکسیناسیون کرونا مورد توجه قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: با توجه به تراکم جمعیت در حاشیه شهر مشهد و آسیب پذیری اقتصادی بیشتر مردم این مناطق در مواجهه با بیماری، لازم است واکسیناسیون اهالی این مناطق در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استانداری و بسیج جامعه پزشکی این استان تلاش‌های خوبی برای ارائه خدمات درمانی و کاهش شیوع کرونا داشته اند و در صورت افزایش سهمیه استان، آمادگی لازم برای تسریع در واکسیناسیون کرونا وجود دارد.

بیشتر بدانیم:

صعود فزاینده آمار مبتلایان کرونایی در مشهد/ لزوم افزایش محدودیت در ورودی  این کلانشهر

اگر آمار ورودی کلانشهر مشهد کم نشود زنجیره انتقال بیماری به راحتی قطع نخواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر به سلامت از این دو تا سه هفته سرنوشت ساز عبور نکنیم به طور قطع شاهد پیک ششم در استان خواهیم بود.


 

نظر شما