شناسهٔ خبر: 48629851 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برای کنترل قیمت؛

روزانه ۸ تا ۱۴ تن مرغ در شهرستان تویسرکان توزیع می شود

رئیس اداره صمت تویسرکان گفت: روزانه ۸ تا ۱۴ تن مرغ در این شهرستان برای تامین نیاز مردم و کنترل قیمت بازار توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روانبخش نورعلیئی، رئیس اداره صمت تویسرکان با اشاره به رعایت ۴۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک صنف بازار این شهرستان،گفت: روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ در این شهرستان برای تامین نیاز مردم و کنترل قیمت بازار توزیع می‌شود.

او با تاکید بر اینکه ما در تویسرکان نسبت به تامین مرغ هیچ مشکلی نداریم، از مردم شهرستان خواست نگران تهیه مرغ نباشد و افزود: با توجه به وجود کشتارگاه مرغ، به صورت روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ برای تامین نیاز مردم در شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان با اشاره به توزیع مرغ در شهر‌های تویسرکان، سرکان و فرسفج از طریق ۳۰ عامل خاطرنشان کرد: در تعدادی از روستا‌های بزرگ شهرستان هم که دارنده عامل هستند، توزیع مرغ داریم.

نورعلیئی با اشاره به نظارت کامل بر روند توزیع و قیمت مرغ در شهرستان گفت: بازرسان از هنگام توزیع مرغ تا اتمام سهمیه مرغ هر عامل «واحد صنفی» حضور دارند و به لحاظ توزیع و قیمت مرغ هیچ مشکلی در شهرستان نیست.

او با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ در تویسرکان به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود تاکید کرد:اگر موردی از تخلف مشاهده شد شهروندان می‌توانند با تلفن ۱۲۴، ۳۴۹۲۳۵۰۰ و ۳۴۹۲۶۱۰۰ به منظور پیگیری به اداره صمت و اتاق اصناف اطلاع دهند.

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان در ادامه تعداد بازرسی از واحد‌های صنفی در شهرستان را از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۵۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: از تعداد بازرسی‌های انجام شده بالا، ۶۵۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است.

او گفت: طبق قانون با تغییر وضعیت رنگی کرونا به قرمز متاسفانه واحد‌های صنفی تعطیل می‌شوند بنابراین توجه و دقت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا ابتدا به نفع اصناف و بازاریان است که باید مورد نظر این طیف باشد.

انتهای پیام/ا

 

 

نظر شما