شناسهٔ خبر: 48628031 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یورش نظامیان صهیونیست به طوباس و محله شیخ جراح قدس/ یک شهروند زخمی و دهها نفر دچار حالت خفگی شدند

منابع خبری از یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به طوباس و محله شیخ جراح قدس اشغالی خبر دادند که در نتیجه آن دهها فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق طوباس در کرانه باختری اشغالی زخمی شد.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در راهپیمایی مخالفت با طرح الحاق و محکومیت تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست حمله کردند، این تظاهرات در نزدیکی ایست نظامی تیاسیر در شرق طوباس در کرانه باختری اشغالی برگزار شد.

 

اشغالگران در این حمله از گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور علیه شهروندان فلسطینی استفاده کردند که در نتیجه آن یک نفر زخمی و دهها نفر هم دچار حالت خفگی شدند.

 

کمیته هماهنگی گروهها و هیات مقاومت در برابر ساخت دیوار حائل و شهرک سازی خواستار مشارکت گسترده مردم در این راهپیمایی شده بودند.

 

تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در این مناطق طی دو هفته اخیر تشدید شده است. شهروندان فلسطینی بر ادامه مبارزات خود تا نابودی کامل کانونهای شهرک نشینی صهیونیستی تاکید کرده اند.

 

یورش نظامیان صهیونیست به محله شیخ جراح قدس اشغالی

 

نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در یک تجمع مسالمت آمیز در محله شیخ جراح قدس اشغالی که در محکومیت سیاست کوچاندن اجباری شهروندان فلسطینی برگزار شد، حمله کردند.

 

شاهدان گفتند نظامیان صهیونیست، شرکت کنندگان در این تجمع را با شلیک دهها بمب صوتی و گاز اشک آور سرکوب کردند.

 

شهروندان فلسطینی شعارهایی در محکومیت اقدامات جنایتکارانه اشغالگران به ویژه در محله شیخ جراح و شهرک سلوان در قدس اشغالی سر دادند. دهها خانواده فلسطینی با خطر تخریب منازل و کوچ اجباری روبرو هستند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما