شناسهٔ خبر: 48625588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به هفته دولت موکول شد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به هفته دولت موکول شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون راهی به جز بهره گیری از توان رسانه‌ها نداریم، نقد رسانه‌ها برکت است و نباید در برابر نقد رسانه‌ها و سخت گیری آنها آشفته شویم، همه مدیران برای ارتباط با رسانه‌ها ورود کنند.

وی گفت: فرمانداران واکسن گروه‌های مختلف را پیگیری و نتایج را از تمامی شهرستان‌ها دریافت کنند و ارزیابی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در بحث گونه دلتا کرونا که جهان را تهدید می‌کند از همه دستگاه‌های عضو ستاد انتظار داریم که فعالیت‌های خود را افزایش دهند چرا که هر چه به سمت فصل پاییز حرکت می‌کنیم خطر کرونا بیشتر می‌شود و اگر در حال حاضر همه تدابیر را به کار نگیریم با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی گفت: از خبرنگاران انتظار می‌رود به صورت ویژه در خصوص فرهنگ سازی در رابطه با واکسیناسیون در سطح جامعه اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

فتاحی اضافه کرد: در آستانه روز خبرنگار از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود به صورت ویژه از نقش رسانه‌ها در زمینه مبارزه با کرونا تجلیل کنند.

فتاحی اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی کرونا  به شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز توجه جدی داشته باشد و اقدامات گذشته را ادامه دهد.

وی گفت: بیمارستان رازی ایلام با توجه به اینکه به طور کامل تکمیل نشده است افتتاح نخواهد شد و افتتاح آن به هفته دولت موکول می‌شود.

انتهای پیام/ب

نظر شما