شناسهٔ خبر: 48624457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایش اقتدار انقلاب اسلامی وظیفه ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حفظ صحنه‌های زیبای انقلاب برای آگاه سازی آیندگان از وظایف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در آستانه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در دیدار رئیس و کارکنان این نهاد انقلابی در گیلان، با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آغاز تأسیس برنامه‌های اسلامی و انقلابی را به خوبی ساماندهی کرده است افزود: این نهاد هیچ انحرافی از مسیر انقلاب و رهبری نداشته است.

وی با تأکید بر ادامه دار بودن مسیر انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به دلیل مدیریت انقلابی این نهاد ریزش‌های بسیار اندکی داشته است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان در ادامه، کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به کار و تلاش برای رضای الهی توصیه کرد و افزود: امر ارزشمند نگهداشتن صحنه‌های زیبای انقلاب و حفظ شعائر انقلاب اسلامی باید مسیر آیندگان نیز باشد.

آیت الله فلاحتی شناسایی نیرو‌های جوان و انقلابی را از دیگر وظایف مهم این شورا عنوان کرد و گفت: رصد نیرو‌های انقلابی برای آینده انقلاب از ضروریات است.

وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست تجارب تبلیغاتی خود را به سایر نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی انتقال دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در ابتدای این دیدار مردم را عنصر اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: هماهنگونه که مردم در ایجاد انقلاب نقش اصلی را ایفا کردند حضور مردم در صحنه‌های انقلابی در بقای این انقلاب نیز نقش بسیار مهمی دارد.

وی  به برگزاری مراسم‌های مختلف در دوران همه گیری کرونا نیز اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات مختلف در این دوران همچنان شاهد حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های زیبای انقلاب هستیم.

انتهای پیام/آ

نظر شما