شناسهٔ خبر: 48624079 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از پوستر جشنواره ویگما ۲۰۲۱

پوستر دومین جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما ۲۰۲۱ (VIGMA 2021) که در آن بهترین بازی‌های ایرانی معرفی خواهند شد منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که تنها چند روز تا برگزاری دومین جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما ۲۰۲۱ زمان باقی مانده و در نزدیکی برگزاری این رویداد هستیم، می‌توانیم نگاهی به پوستر رسمی آن داشته باشیم.

رونمایی از پوستر جشنواره ویگما ۲۰۲۱

اختتامیه دومین دوره جشنواره ویگما ۲۰۲۱ روز جمعه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. در این رویداد علاوه بر معرفی و اعلام بهترین بازی‌های ایرانی سال در هر دسته‌بندی، سخنرانان ویژه‌ای نیز به انتقال تجربیات خود می‌پردازند که این موضوع می‌تواند برای بازی‌سازان و علاقه‌مندان به یادگیری، بسیار مفید باشد.

سخنرانان رویداد شامل محمد ایرجی (برنامه‌نویس ارشد در Ubisoft)، یاسمن فرازان (برنامه‌نویس و طراح بازی در Massive Miniteam)، محمد زهتابی (مدیرعامل استودیو پاییزان)، آرش نادی (طراح UI/UX در CD Projekt Red) و افراد با تجربه دیگر می‌‌شوند. شما می‌توانید فهرست کامل را از طریق صفحه اختصاصی سخنرانان ویگما ۲۰۲۱ مشاهده نمایید.

فراموش نکنید که ثبت نام در رویداد اختتامیه ویگما ۲۰۲۱ کاملاً رایگان است و شما می‌توانید از طریق صفحه https://evnd.co/UPJ49 نسبت به تهیه بلیت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما