شناسهٔ خبر: 48621454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانلود کامل سریال قبله عالم ( تمامی قسمت ها ) با ترافیک نیم بها و با بهترین کیفیت و حجم کم

صاحب‌خبر -

سریال قبله عالم مجموعه‌ای طنز و تاریخی است که داستان آن به دوران ناصرالدین‌شاه مربوط می‌شود. در این داستان، ناصرالدین شاه (قبله عالم) به‌دنبال اکسیر حیات است که پس از تهیه این اکسیر و نوشیدن آن توسط قبله عالم اتفاق‌های جالبی پیش می‌آید که بار طنز قصه را به دوش می‌کشد.این سریال در کاشان و در خانه زیبای طباطبایی‌ها، یکی از بناهای مربوط به نیمه‌ دوم سده ۱۳ هجری، فیلم‌برداری می‌شود.سریال به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی آماده پخش از شبکه نمایش خانگی شد.این سریال تاریخی جدید از یک شنبه 10 مرداد، ساعت 8 صبح از طریق پلتفرم فیلیمو و سایت سنتر دانلود به صورت قانونی و حلال  در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

برای دانلود سریال قبله عالم  به لینک های زیر مراجعه کنید:

دانلود تمامی قسمت ها به صورت جدا

دانلود قسمت دوم سریال قبله عالم

دانلود قسمت سوم قبله عالم

دانلود قسمت چهارم قبله عالم

داستان و بازیگران سریال قبله عالم

سریال قبله عالم در خانه طباطبایی های کاشان یکی از بناهای مربوط به نیمه ی دوم سده 13 هجری کلید خورد و در آن اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه تا امروز به تصویر کشیده شده است.

شقایق دهقان و حامد کمیلی

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس ران جلوه دهند.

بازیگران سریال قبله عالم:

حامد کمیلی، سام درخشانی و هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، سمانه پاکدل، مهیار پوربابایی، زهرا بهروزمنش، واراند پطروسیان، مجتبی فلاحی و پژمان بازغی با هنرمندی سروش صحت در این سریال نقش آفرینی می کنند.

هادی کاظمی

 

برچسب‌ها:

نظر شما