شناسهٔ خبر: 48621344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال فارس برای بازگشت به روزهای خوب گذشته متحول شد

شیراز-ایرنا- سرانجام به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان و تایید فدراسیون والیبال تحول در والیبال فارس برای بازگشت به روزهای خوب گذشته رقم خورد، هر چند دیر انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارایرنا، کارشناسان ورزشی براین باور هستند،سیاست های اشتباه حوزه توسعه ورزش قهرمانی فارس در معرفی افراد غیر تخصصی در راس برخی از هیات های ورزشی  با استفاده از اشخاصی که در شوراها و سایر نهادهای دولتی مسئولیت داشتند، نتوانست نسخه شفابخشی برای رشته های ورزشی بپیچند که والیبال یکی از این رشته ها بود.

جبران اشتباه 

اخیرا اداره کل ورزش و جوانان برای جبران اشتباه های گذشته به سوی تخصص گرایی در رشته ها گام برداشته که نخستین جرقه در هیات ژیمناستیک با انتخاب سعید رضا کیخا قهرمان جهان زده شد تا این رشته قهرمان پرور به دنبال پرورش کیخاهایی باشد که در فارس زیاد هستند.

 کارشناسان، پیشکسوتان و ورزشکاران والیبال بسیار امیدوار شدند با تحولی که در راس هیات والیبال  صورت گرفت دوباره شاهد شکوفایی این رشته پر استعداد هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان باشند.

آنها می گویند انتخاب میثم خضری که ازجنس  والیبال و دانش آموخته مدیریت تربیت بدنی است به عنوان سرپرست هیات والیبال فارس گامی بزرگ در جهت شکوفایی این رشته در فارس برداشته شده تا چرخ والیبال فارس روانتر به حرکت در آید.

سرپرست والیبال فارس : هم افزایی جامعه والیبال این رشته را متحول خواهد کرد

سرپرست والیبال فارس با بیان اینکه هم افزایی جامعه والیبال فارس می تواند این رشته ریشه دار را متحول کند شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در صورت تحقق این امر والیبال فارس می تواند به روزهای اوج و قله های پیشرفت باز گردد.

میثم خضری ادامه داد: توسعه و همگانی کردن کردن والیبال به منظور شناسایی و آموزش صحیح ظرفیت های انسانی،ایجاد بستر لازم برای معرفی استعدادهای والیبال فارس و حمایت از ورزشکاران و مربیان در مسیر حضور حرفه ای در والیبال کشور مهمترین برنامه آینده هیات والیبال فارس خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم،از همه ظرفیت های انسانی که دل در گرو پیشرفت والیبال فارس دارند، دعوت خواهد شد تا متناسب با علاقه و توانمندی هیات والیبال را همراهی نمایند.

خضری تاکید کرد: استفاده از جوانان تحصیل کرده این رشته در مدیریت اجرایی و پیشکسوتانی که والیبال فارس حاصل عمر آنهاست در نقش های مشاورمی تواند رسیدن به قله پیشرفت را آسان کند.

به گزارش ایرنا، چهارم دیماه ۹۷ قاسم مقیمی که عضو شورای شهر شیراز بود در مجمع انتخابی به عنوان رئیس هیئت والیبال استان فارس برای مدت چهار سال انتخاب شد. 

اما چندی پیش اداره کل ورزش و جوانان فارس در حالی که دوره چهار ساله رییس هیات پایان نیافته بود خواستار تحول  در این رشته شد که مورد موافقت رییس فدراسیون قرار گرفت و حکم سرپرستی میثم خضری که سابقه مربیگری این رشته را دارد به عنوان سرپرست صادر کرد.

نظر شما